Od 12. dubna nastoupí k rotační prezenční výuce žáci těchto tříd:
- 1.B
- výuka v učebně: 1.B
- družina v učebně: ŠD+UJ
- příchod do školy: 8.20 (hlavním vchodem)
- zahájení výuky: 8.30
- 2.B
- výuka v učebně: 2.B
- družina v učebně: 5.B
- příchod do školy: 8.10 (hlavním vchodem)
- zahájení výuky: 8.20
- 3.B
- výuka v učebně: 6.B
- družina v učebně: 7.D
- příchod do školy: 8.00 (hlavním vchodem)
- zahájení výuky: 8.10
- 4.B
- výuka v učebně: 6.A
- družina v učebně: 7.B
- příchod do školy: 7.50 (hlavním vchodem)
- zahájení výuky: 8.00
- 5.B
- výuka v učebně: 7.C
- příchod do školy: 7.40 (hlavním vchodem)
- zahájení výuky: 7.50
- 5.C
- výuka v učebně: 6.C
- příchod do školy: 7.30 (hlavním vchodem)
- zahájení výuky: 7.40
Od 19. dubna nastoupí k rotační prezenční výuce žáci těchto tříd:
- 1.A
- výuka v učebně: 1.A
- družina v učebně: ŠD+UJ
- příchod do školy: 8.20 (hlavním vchodem)
- zahájení výuky: 8.30
- 2.A
- výuka v učebně: 2.B
- družina v učebně: 5.B
- příchod do školy: 8.10 (hlavním vchodem)
- zahájení výuky: 8.20
- 3.A
- výuka v učebně: 6.B
- družina v učebně: 7.D
- příchod do školy: 8.00 (hlavním vchodem)
- zahájení výuky: 8.10
- 4.A
- výuka v učebně: 6.A
- družina v učebně: 7.B
- příchod do školy: 7.50 (hlavním vchodem)
- zahájení výuky: 8.00
- 5.A
- výuka v učebně: 7.C
- příchod do školy: 7.40 (hlavním vchodem)
- zahájení výuky: 7.50
Rozvrh hodin:
Žáci na prezenční výuce budou mít standardní rozvrh. Pouze 6. vyučovací hodina, kterou mají žáci 5. tříd 1x týdně, bude přesunuta namísto jedné hodiny tělesné nebo hudební výchovy. V případě příznivého počasí budou děti častěji chodit ven (vhodné oblečení a obuv).
Délka poslední vyučovací hodiny může být upravena tak, aby se žáci jednotlivých tříd nesetkali ve školní jídelně.
Školní družina:
- zajištěn běžný provoz družiny tj. od 6.00 do 16.30.
- družina bude pouze pro prezenčně vzdělávané za dodržení homogenity skupin stejné jako ve třídě
- činnost jednotlivých skupin družiny bude probíhat v sousední učebně vedle učebny, kde bude probíhat výuka
- ranní příchod dětí do družiny hlavním vchodem (bez rodičů – první dny bude zajištěn doprovod dětí do učebny)
- odpolední odchod dětí z družiny také hlavním vchodem – rodiče nahlásí jméno dítěte paní vrátné
- v době od 14.00 do 15.00 děti prosíme nevyzvedávat (za příznivého počasí budou chodit ven a bude probíhat organizovaná činnost školní družiny)
- v případě žádosti rodičů mohou být dětí rodičů vybraných profesí zařazeni do celodenní družiny v týdnech, ve kterých v jejich třídě probíhá distanční výuka.
Mezi vybrané profese patří:
- zdravotničtí pracovníci poskytovatelů zdravotních služeb,
- pedagogičtí pracovníci, kteří zajišťují prezenční vzdělávání v mateřské škole, základní škole, školní družině, školním klubu, v oborech vzdělání praktická škola jednoletá nebo praktická škola dvouletá,
- pedagogičtí pracovníci školských zařízení pro výkon ústavní nebo ochranné výchovy,
- zaměstnanci bezpečnostních sborů,
- příslušníci ozbrojených sil,
- zaměstnanci orgánů ochrany veřejného zdraví,
- zaměstnanci uvedení v § 115 odst. 1 a další zaměstnanci v sociálních službách podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
- zaměstnanci Úřadu práce České republiky,
- zaměstnanci České správy sociálního zabezpečení a okresních správ sociálního zabezpečení,
- zaměstnanci Finanční správy České republiky.
Příslušnost k vybraným profesím zákonný zástupce doloží škole potvrzením zaměstnavatele.
Stravování:
- bude probíhat za dodržení pravidel pro neveřejné provozovny stravovacích služeb
- rozestupy mezi žáky z různých tříd
- organizačních opatření při čekání na výdej stravy, výdeji stravy a její konzumaci tak, aby nedocházelo k prolínání žáků z různých tříd a s osobami vyzvedávajícími oběd na distanční výuce.
- žáci na distanční výuce si budou moci pouze vyzvedávat stravu tak, aby se nesetkali se žáky na prezenční výuce (v době od 13.10 do 13.40)
- všem žákům na prezenční výuce bude strava automaticky přihlášena
Vstup a pohyb třetích osob v prostorách školy:
- vstup třetích osob (mimo žáky a zaměstnance) v době provozu školy nebo školského zařízení – pouze v důvodných případech za přijetí režimových opatření minimalizujících styk s žáky.
Ochrana nosu a úst:
- žáci: respirátory FFP2 nebo chirurgické roušky (prosíme rodiče, aby své děti vybavili ochranou nosu a úst dětské velikosti nebo je upravily tak, aby jejich velikost odpovídala velikosti dítěte – uzel na gumičkách)
- zaměstnanci školy: respirátory FFP2 (standardy dle MO MZd)
Testování na covid-19:
- testování bude probíhat dle mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ze dne 6. 4. 2021 (ke stažení ZDE)
- testy budou neinvazivní, to znamená, že odběr bude z přední části nosu
- testování bude prováděno v pondělí a ve čtvrtek před zahájením vyučování (případně po příchodu do ranní družiny)
- žáci si test budou provádět sami pod dohledem pedagogických pracovníků
- žák se ve škole nemusí testovat pokud:
- prodělal laboratorně potvrzené onemocnění COVID-19, uplynula u něj doba izolace podle platného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví a od prvního pozitivního POC antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 nebo RT-PCR testu na přítomnost viru SARS-CoV-2 neuplynulo více než 90 dní,
- má negativní výsledek POC antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 nebo RT-PCR testu na přítomnost viru SARS-CoV-2, které nejsou starší 48 hodin a které byly provedeny poskytovatelem zdravotních služeb podle aktuálně platného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví k provádění testů